Super Bowl 2021, czyli ogrody są trendy!
- roslinatorzy
- 8 lut 2021
- 1 minut(y) czytania
Podczas Super Bowl marki wyznaczają reklamowe trendy. Wprawdzie, w związku z pandemią koronawirusa, Super Bowl 2021 stanął przed sporym wyzwaniem, a niektórzy “starzy gracze” zrezygnowali z emisji swoich reklam, pojawili się jednak debiutanci. Wśród nich m.in. Scotts Miracle-Gro, firma związana z ogrodnictwem.
Obecność wśród reklamodawców Super Bowl firmy z branży ogrodniczej świadczy o pewnym trendzie! Amerykanie, podobnie jak reszta świata, w czasach izolacji zajęli się domem i ogrodem. Szef Scotts Miracle-Gro informuje, że w czasie pandemii firma zdobyła 20 mln nowych klientów, a teraz celem jest ich utrzymanie! Stąd obecność marki podczas Super Bowl. I nawet jeśli świat wróci do normalności, do biur i do podróżowania po świecie, to nie znaczy, że zapomnimy o swoich ogrodach i trawnikach. Będziemy chcieli je utrzymać, a produkty firmy mają to ułatwić.
W spocie wystąpili John Travolta, jego córka Ella oraz Martha Stewart.
Comments